<$BlogRSDUrl$>

Cada mirada estrena el mundo

miércoles, marzo 04, 2009

Ljubow Popowa

























Amazement

What’s happening inside me is a wonder.
A yes that spreads itself
until its path is lost
far off, like the fleeing
balloon of a child.
A yes of trespass,
hurled against
the stupidity of my hearing,
of my reason.
A yes which as it bursts says no to me,
with civil sensitivity

O Espanto

O que se passa em mim é um prodígio.
Um sim que se dilata
até perder o sentido
longe, como o balão
fugido da criança.
Um sim, transgredido,
arremetido
à estupidez do ouvido,
da razão.
Um sim que quando explode me diz não
com delicadeza.

Ruy Cinatti(United Kingdom-Portugal)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Directorio de Blog Blogarama - The Blog Directory Listed on Blogwise Blogs México  Bitacoras.com blog search directory Listed in LS Blogs Eu estou no Blog List Web Blog Pinging 
Service
directorio de weblogs. bitadir
Literature blogs Top Blogs

<!-- the ageless project -->

BlogRankings.com
Search this site powered by FreeFind

referer referrer referers referrers http_referer